Avatar billede petert Forsker
30. oktober 2013 - 15:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af E-mail

Hej
Hvis man har telia som udbyder af sin bredbåndsløsning og sin mail konto hos Gigahost findes der så en vejledning hvordan jeg sætter en alm POP3 konto op

Server ind gående ?
Sever udgående ?
Avatar billede pukhoj Mester
30. oktober 2013 - 16:02 #1
Hvis du herinde bare klikker på det program du skal sætte det op i, så burde du være kørende.

Håber det kunne bruges
Avatar billede petert Forsker
30. oktober 2013 - 16:28 #2
Tak for dit svar, jeg forstår det ikke rigtigt.
Når jeg kører en test på min opsætning er det OK (grøn flueben på alle undtagen "kunne ikke logge på server til indgående
Jeg har prøvet med følgende
Avatar billede jjbirk Nybegynder
30. oktober 2013 - 16:48 #3
har du prøvet dette

http://support.gigahost.dk/?p=344
Avatar billede petert Forsker
30. oktober 2013 - 17:24 #4
Jeg har nu tjekket det er Outlook 2002 med sp3 jeg skal sætte den op på
jeg har prøvet at Vælge IMAP type men der kommer jeg ikke til en testmulighed
Det skulle være en POP3 konto
Jeg laver opsætningen via fjernsupport over teamviuer 5 for noget familie.
På maskiner er en e-mail i dag der ligger hos telia
denne viker med
ingående :pop3.telia.dk
udgående:smtp.telia.dk

Men denne mail konto ligger hos Gigahost
og jeg har fået mail om den aktiveret hos DH hostmaster via gigahost
Har du et forslag til hvad jeg skal prøve
Avatar billede petert Forsker
03. december 2013 - 11:31 #5
Dette er ikke aktuelt længere. derfor læg et svar så jeg kan lukke dette spm.
Tak for hjælpen
MVH
Petert