Avatar billede cbba Nybegynder
31. oktober 2013 - 20:58 Der er 2 kommentarer

Mit Samsung tv er på udstillings model hvordan kan jeg få det normalt?

Hej.

Jeg har et Samsung tv, der efterhånden er ved at være et par år gammel.
Og det står som udstillings model eller hvad det hedder, sådan det vises reklamer i siderne og hjørnerne...
Hvordan laver jeg det om sådan jeg kan få et "normalt" tv igen?

Det er sker uden fjernbetjening nærmere sagt at min kat har ved at ligge op mod tv'et trykket på toutch knapperne og så er det sket den vej...

Så hvordan kan jeg få det normalt igen?

Håber nogle kan hjælpe mig?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. november 2013 - 08:45 #1
Det kunne tænkes det står i manualen.

Men da du ikke har skrevet et TV-modelnummer, er den svær at finde på nettet - Samsung har lavet et par tusinde forskellige TV.
Avatar billede cbba Nybegynder
21. december 2013 - 04:45 #2
Det er et

Samsung tv

Model: LE40C535F1W