Avatar billede Spandaver Nybegynder
01. november 2013 - 10:33 Der er 2 kommentarer

Projektopgave - Ekstremsport

Hej Eksperter!

Min makker og jeg er lidt i vildrede. Vi har valgt underemnet Ekstremsport med overemnet Det Dyrebare Liv.
Umiddelbart er vi ikke nået så langt, selvom det hele starter om lidt, men vi har dog besluttet, at vi meget gerne vil have fat i en ekstremsport udøver, en ekspert inden for området og en læge, der har med de skader, der sker i følge med ekstremsport, at gøre. Så tænker vi, at man kan få 3 spændende vinkler på samme emne.
Er der nogen herinde, der kunne kende en af ovennævnte, kan få os i kontakt med en eller måske bare kender et sted, hvor man kan skrive og spørge? Det ville hjælpe helt vildt meget!

Vi har hverken valgt produkt eller måde at fremlægge på, så ideer eller tips, vil blive modtaget med kyshånd! :o)

Mvh
Sebastian
Avatar billede sonalias Seniormester
01. november 2013 - 12:43 #1
Min gamle efterskole lærer Steffen Kjær udøver bjegklatring, han plejer at være flink til at svare :) I kan finde kontakt oplysninger osv på http://www.mont-blanc.dk/
Avatar billede Spandaver Nybegynder
01. november 2013 - 19:01 #2
#1
Tak! :o)

Flere ideer modtages rigtig gerne! ;o)