Avatar billede Distant Nybegynder
01. november 2013 - 11:11 Der er 2 kommentarer

Joomla template design

Hej hos eksperten

Jeg er igang med nogle projekter og har ikke tid til dem alle.
Har brug for en sparringspartner der kan arbejde med joomla templates og få dem til at se ud som de skal.
Alt grafisk arbejde og andet tager jeg mig af.

Der kan sagtens komme en del mere i fremtiden afhængigt af hvor en god sparringspartner jeg finder.

Du skal kunne arbejde med php, cms, css osv osv
Du skal have et godt kendskab til joomla templates som minimum.
Jeg forventer en person der ikke er for egenrådig, der kan lytte til andre og har erfaring indenfor området.

Skriv til mig på distant@distant.dk
Point bliver givet til den person jeg eventuelt finder et samarbejde med.
Avatar billede dkrso Nybegynder
05. november 2013 - 16:31 #1
Hjælp til selvhjælp

Prøv at installere template der hedder HELIX2.
Dette kan du selv ændre udseende på i Joomla ADMIN delen.
Bedste template jeg har set.

Der er også en youtube video, hvordan man opretter en nyt site fra bunden, og tildeler funktioner. ( + 1 time )
http://www.youtube.com/watch?v=CiPzIiTWnLM

Efterfølgende kan du også nemt ændre i CSS filerne.
Avatar billede JesperSHansen Nybegynder
19. november 2013 - 14:24 #2
Hos redWEB kan vi godt implementere dit design i en Joomla løsning. Det laver vi rigtig meget af: http://redweb.dk/