Avatar billede FrederikFjordbak Nybegynder
02. november 2013 - 15:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Domæne pc sættes tilbage til fabriksindstillinger

Hej Eksperter. Jeg sidder med en hp pc, som har været tilknyttet til et domæne på min gamle arbejdsplads, og siden der er koblet "af" domænet, kan jeg ikke få adgang til den. Og i den forbindelse vil jeg gerne spørge om der er nogen af jer, der kender en måde at få pc'en sat tilbage til fabriksindstillingerne, uden at kunne logge ind på pc'en.

På forhånd tak!
Avatar billede FrederikFjordbak Nybegynder
02. november 2013 - 15:14 #1
Det er windows vista.
Avatar billede sadolin1978 Novice
02. november 2013 - 17:55 #2
kan dette evt. hjælpe ??

http://h30434.www3.hp.com/t5/Other-HP-Consumer-Products-and-Technologies/how-do-i-reset-my-laptop-to-factory-settings/td-p/1023575

ellers er der måske en mulighed når du booter op, jeg mener tastekombinationen hedder Alt + F12
Avatar billede FrederikFjordbak Nybegynder
04. november 2013 - 13:08 #3
Nej det gav ingen reaktion, og linket har jeg været inde og kigge på... Men fandt nogle windows 7 installations cd'er og fik computeren til at boote op fra dem.