Avatar billede DanielDk1998 Nybegynder
02. november 2013 - 19:31 Der er 3 kommentarer

Kombineret bærbar og skole-taske?

Hej :)
Jeg skal have mig en ny skoletaske da der efter 8. klasse simpelthen ikke er plads i min gamle..
Men jeg vil gerne have at jeg også vil kunne bruge den til at transportere min 17.5" bærbar i når jeg ikke er i skole!
Der skal være plads til:
Ringbind A4 størrelse tror jeg..
13" Macbook
10-15 bøger 50-150 sider pr. bog
Penal hus og diverse skole sager.

Pris og mærke er ligegyldigt så længe prisen ikke er helt hen i vejret.
Avatar billede finb Ekspert
03. november 2013 - 12:41 #1
Tag din bærbar med i alle taske-butikker
og afprøv !
Så ved du, den passer !
mvh
finb
Avatar billede way3000 Nybegynder
03. november 2013 - 14:40 #2
Jeg har selv en Eastpack, den er virkelig af lækker kvalitet, den har jeg haft i mange år efterhånden, og den har været med til lidt af hvert.

Jeg ville anbefale du fik din slæbbar med ned og prøvede den i sådan en taske.
Den er god for ryggen pga. de stropper den har, kan den dog fås med mavebæltet så SKAL du simpelthen gå efter det, da din taske bliver meget tung og faktisk slet ikke er sund at gå med uden. (dog er nogle værre end andre)

og et pro-tip: lad være med at lade din taske hænge på røven, det er en RYGsæk af en årsag (mest pga. rygskader ol.)
Avatar billede way3000 Nybegynder
03. november 2013 - 14:41 #3