Avatar billede Max Novice
06. november 2013 - 20:26 Der er 2 kommentarer

Virtuelt miljø - kun for én windows bruger.

Hej alle,

Er det ikke muligt på én eller anden måde, at installere et system til virtuelle maskiner, som f.eks. VirtualBox eller VMWare Player, men kun for én bruger på et windows system.

Det resultat jeg gerne vil nå, er at have et system, som kun aktiverer virtuelle netkort, etc. når den bestemte bruger, som har installeret programmet, logger på.

Ved godt, at det måske er lidt spøjst, men det kunne være rart, hvis det er muligt.

Mvh.
Avatar billede anri Novice
06. november 2013 - 21:40 #1
Hvis formålet er at kunne gendanne teenagerens oprindelige konfiguration hver gang han/hun har fucket det hele op med spyware, så kan et program som deepfreeze overvejes:

http://en.wikipedia.org/wiki/Deep_Freeze_(software)

jeg tror også der findes open source alternativer, men jeg har ikke ledt efter noget for dig, da jeg ikke kender din udfordring.
Avatar billede Max Novice
06. november 2013 - 23:24 #2
Nej, det er ikke tilfældet. Vil bare gerne nøjes med at have platformen på én bruger.