Avatar billede Wezio Juniormester
06. november 2013 - 21:48 Der er 1 løsning

Dropbox på iPad viser forkert sprog

Hej,

Jeg har netop oprettet mig en bruger på dropbox.com

Jeg har download programmet til min MacBook og min ene iPad. Og det virker fint. Når jeg henter programmet i app store til min anden iPad står alt tekst i programmet på kinesisk? Hvordan ænder jeg dette?

Jeg har prøvet at logge på dropbox.com og ændre sprog. Jeg har kontrolleret at mit apple id står til Danmark. I app store skriver de at dropbox app'en findes på forskellige sprog, så man må vel kunne vælge hvilket sprog man henter?

På forhånd tak.
Avatar billede Wezio Juniormester
13. juli 2015 - 09:50 #1
Lukketid