Avatar billede seiffert Nybegynder
07. november 2013 - 16:22 Der er 1 løsning

Hjælp til valg af hardware til server??

Hej alle, jeg går og tænker på at bygge egen server, hvorpå jeg kan installere ESXi, så jeg kan oprette flere virtuelle servere osv.
jeg skal kunne køre en masse ting på den, såsom exchange, server 2003 & 2008 R2, skulle kunne bruge den som FTP, den skal kunne fungere som VPN forbindelse også, jeg skal også kunne lave databaser osv.
så skal den være støjsvag og billig i drift, så billig det kan lade sig gøre altså.
jeg har som sådan ikke noget budget, men ser da helst det kommer til at ligge under de 10.000 kr.

og der skal være mulighed for at opgradere lidt med tiden.
Avatar billede seiffert Nybegynder
08. november 2013 - 17:14 #1
nå der kommer ingen svar, så lukker den.