Avatar billede cbn83 Nybegynder
07. november 2013 - 17:03 Der er 5 kommentarer

Min hjemmeside menu fungere ikke

Min hjemmeside menu fungere ikke på nyere styresystem som Windows 7 og opefter , problemet er når du går ind på min hjemmeside lortesygdom.dk kan du ikke benytte undermenuerne , hvad skal jeg gøre for det fungere til nyere styresystem ??

virker uden problemer på 95,98 xp...

på forhånd tak for jeres hjælp.
Avatar billede bakgerding Nybegynder
07. november 2013 - 17:12 #1
hej

har lige tjekket, den hjemmeside.

og jeg sidder på en opdateret windows 7 maskine og der virker undermenuerne rigtig fint.
Avatar billede jokkejensen Novice
07. november 2013 - 17:20 #2
container.document.open("text/html");

Her melder den fejl i IE10 på linie 297 i mm_menu.js

/J
Avatar billede cbn83 Nybegynder
07. november 2013 - 17:22 #3
Tak for dit svar , det var dejligt at du ville teste det ,men på  kærestes & min fars Windows 7 virker den ikke. Jeg har selv Windows 8 og har samme problem , så vil høre om andre har samme problem eller nogen løsnings ideer for mig.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. november 2013 - 22:01 #4
win 7, menuen virker fint med firefox, men ikke med explorer.
Avatar billede cbn83 Nybegynder
15. november 2013 - 12:12 #5
Hej Alle sammen , tak for jeres input.

Har nu selv fundet ud af en løsning som bare krævet et klik og den ville virke. Oppe i browserlinjen er der noget som hedder kompabilitetsvisning og så virker den fint med nyere browser så det var ikke en nødvendighed at ændre noget.