Avatar billede AJLaursen Juniormester
08. november 2013 - 08:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er der nogen derude der kender en rigtig god, gratis, mail klient ?

Vi kører one.com webbaseret mail, og det er det værste skrammel - ustabilt, går ned i tide og utide, funktioner der ikke virker mv.
Økonomien tillader ikke go'e gamle Outlook, og har prøvet Mozilla Thunderbird.

Er der nogen derude der kender en brugervenlig, stabil mailklient der ikke koster noget ?
Avatar billede minimadsens Nybegynder
08. november 2013 - 11:24 #1
Jeg har aldrig haft problemer med One.com's mail funktion. Men jeg ville da forslå at i kunne prøve "Windows Live Mail" det er ganske gratis, og One.com har en guide til hvordan i sætter det op.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. november 2013 - 13:05 #2
Jeg er helt med på minimadsens indlæg, jeg er kunde og har været det igennem 5-6 år nu og der har været minimalt med nedbrud.
Når det så er sagt så vil jeg til enhver tid give medhold i at deres vejledninger kan være meget svære at komme igennem, først var de på engelsk, og selvom man nu kan tale engelsk er det ikke det samme som at få instruktioner på sit modersmål, dansk.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. november 2013 - 13:08 #3
ups....
G-mail er gratis men noget besværligt at komme igennem.
Win live mail
Mail online er dansk og gratis
Yahoo mail
Godmail
Sol mail
Avatar billede AJLaursen Juniormester
22. april 2014 - 09:47 #4
check