Avatar billede bullerdreng Nybegynder
10. november 2013 - 13:35 Der er 10 kommentarer

hjælp jeg er hacket

Jeg er blevet hacket torsdag den 7 nov klokken 00,01 af min tidligere kæreste.han har fjernet min adminstrator adgangskode så jeg kun kan bruge gæstekonto.jeg kan ikke engang ligge en ny windows ind..uden adgangskoden.jeg er enorm ked af det .hvad gør jeg ?
Avatar billede Six Nybegynder
10. november 2013 - 13:55 #1
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-security/lost-administrator-password-on-windows-7-any-way/d431ba57-7d25-4699-9ad2-5aa10d3e7fde

Du kan kigge lidt der, der er flere forskellige forslag til hvordan du kan løse problemet.

Jeg går ud fra det er windows 7 der snakkes om - da det ikke bliver nævnt i spørgsmålet.
Avatar billede bullerdreng Nybegynder
10. november 2013 - 15:10 #2
hej nej det er vista jeg køre
Avatar billede bullerdreng Nybegynder
10. november 2013 - 15:17 #3
håber bare sådan at nogen kan hjælpe mig med mit problem...
Avatar billede kcasper Nybegynder
10. november 2013 - 15:23 #4
Hej

Måske kan denne vejledning hjælpe dig, til at få adgang til din computer/profil igen.

http://vislo.dk/glemt-windows-adgangskode/
Avatar billede bullerdreng Nybegynder
10. november 2013 - 16:22 #5
kan jeg godt bruge den ,når jeg kører vista ????
Avatar billede kcasper Nybegynder
10. november 2013 - 16:30 #6
Ja det burde også virke på Vista
Avatar billede bullerdreng Nybegynder
10. november 2013 - 18:34 #7
ok det prøver jeg :-)
Avatar billede bullerdreng Nybegynder
10. november 2013 - 18:53 #8
øv det koster penge...troede jeg kunne downloade gratis.
Avatar billede bullerdreng Nybegynder
11. november 2013 - 15:57 #9
kom nu der må være nogen der kan hjælpe her..
11. november 2013 - 18:45 #10
www.eksperten.dk/guide/1463 - følge guiden her for at oprette en "opstarts" CD ... Opstart med den ... vælg [Mini XP] i menuen ... der er værktøj til at "Nulstille Login adgangskoden" ... (XP, Vista, WIN7, WIN8 , ...)