Avatar billede Anja04 Nybegynder
10. november 2013 - 17:08 Der er 1 løsning

Mac Air der pludselig vil aktivere Office midt i brug af Word

Jeg sidder og skriver opgave på min computer i Word, da der pludselig popper en sort "Velkommen til Microsoft Office Mac"-besked frem. Jeg har tre valgmuligheder: 1) angive den produktnøgle, jeg har købt. 2) logge på et eksisterende Office 365-abonnement eller 3) Prøv Office 365 herunder til Mac.

Jeg prøvede 2. mulighed, hvor den siger: Hvilken mailadresse vil du bruge til at logge på Office? Hvis du allerede har en konto, du bruger med Office eller andre Microsoft-tjenester, skal du angive den her.
Her skrev jeg min mail og password til emailadressen, men den siger at der enten ikke findes en bruger eller at det er forkert email/password.

Ved mulighed 1 vil den have jeg skal angive en produktnøgle, som jeg ikke lige har på mig. Kan den oprindelige produktnøgle bruges igen eller er der en form for maks limit på?

Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre her. Jeg har jo siddet og brugt word og har desuden brugt det hver eneste dag siden jeg købte computeren i 2011. Hvorfor skal det pludselig aktiveres nu? Midt i at jeg skriver i programmet.

Er der et godt råd?

Med venlig hilsen
Anja
Avatar billede Anja04 Nybegynder
12. januar 2014 - 09:16 #1
problemet gik i sig selv