Avatar billede ngunordic Juniormester
14. november 2013 - 09:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Brevflet - Outlook/word

Hej,

Jeg laver brevflet via Word - det hele går rigtig fint.

Den eneste udfordring er, at jeg har flere mails tilknyttet min outlook, og jeg kan ikke vælge hvilken mail jeg skal sende fra før afsendelse?

Er den eneste mulighed at før jeg udsender, går jeg ind og vælger mailen som standard mail?

Jeg håber i kan hjælpe.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. november 2013 - 11:07 #1
Hvis det er noget, du kun har brug for af og til, er den enkleste løsning nok, at du - som du selv foreslår - vælger den relevante e-mailadresse som standard, inden du fletter. Husk at sætte den tilbage igen efter brevflet.

Du kan se noget om andre muligheder i denne tråd (engelsk) - f.eks. en løsning med at sætte en ekstra profil op og slå en indstilling til (Prompt for a profile to be used), så du får mulighed for at vælge:
http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-word/mail-merge-emailing-from-a-secondary-email-account/bbd0a2d3-5af6-46c2-ab60-a9d614a308bc
Avatar billede ngunordic Juniormester
14. november 2013 - 11:11 #2
Mange tak ;) Det bliver den løsning jeg selv foreslog, da det er det nemmeste.

Det andet kræver genstart af outlook for at gøre det.

Det er da egentlig utroligt, at det ikke er muligt bare at der kommer en pop hver gang, og du derfra vælger hvilken mail.

Det burde da være en simpel funktion! :) men smid et svar og du får point.
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
14. november 2013 - 11:37 #3
Der er mange ting, der kunne være anderledes/bedre :)