Avatar billede sanne Nybegynder
14. november 2013 - 10:05 Der er 2 kommentarer

iphone 4s bluetooth

Hejsa

Jeg har en iphone 4s og et garmin car kit. Tidligere havde jeg ingen problemer med at parre de to, men nu vil det ikke lykkes.

Den står bare og søger. Hvis jeg slukker car kittet og tænder det igen, så dukker det kortvarigt op på telefonen, men vil ikke parres. Og kort efter forsvinder det igen.

Jeg har forsøgt at nulstille netværk på telefonen, men intet hjælper.

Nogen ideer?
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2013 - 11:01 #1
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2013 - 08:49 #2
du skal se på gamle spørgsmål og lukke eller belønne dem der har hjulpet dig

jeg lægger denne her som SVAR så du får påmindelser om dem

mig skal du ikke give point ok