Avatar billede ivanouw Novice
14. november 2013 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Shockwave Flash virker ikke på visse websteder

Er der nogen der har oplevet nedenstående og ved hvad man gør?

Ved visse websteder er afspilning af film meget træg og på et tidspunkt stopper afspilningen, og der kommer følgende meddelelse:
"Shockwave Flash er muligvis optaget eller svarer ikke"

Jeg bruger Firefox version 25.0
Shockwave Flash 11.9.900.117

Hvad er der mon galt, og hvad gør man?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2013 - 19:22 #1
ryd op i flash...
kontrolpanel / flash player (32-bit)
fanebladet 'avanceret'
klik 'slet alt...'
Der skal kun være hak i den første på siden, så klik 'slet data'
Så er der ryddet op, så gamle data ikke generer.
Avatar billede ivanouw Novice
14. november 2013 - 20:33 #2
Det hjalp sørme.

Lige med den tilføjelse at på første side i Flash Player skiftede indstillingen af sig selv fra "Allow sites to save information on this computer" til "Ask me before allowing new sites to save information on this computer". Så fungerede det igen ikke så godt, men da jeg flyttede tilbage til "Allow sites to save information etc", virkede det perfekt.

Tak for hjælpen.

Hvis du vil have nogle points, så send lige et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
14. november 2013 - 20:44 #3
Bare luk selv.
Avatar billede ivanouw Novice
14. november 2013 - 21:05 #4
Tak for hjælpen