Avatar billede nalacin Novice
16. november 2013 - 18:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bærbar hjælp.

Hej.

Jeg skal til at købe en semi god gaming bærbar som kan klare de fleste opgave, dog mest minecraft til sønne, wow og starcraft lign spil.
ellers bliber multi platformspil købt til konsol.

jeg kigger på en brugt og en ny, der er ingen tvivl om componenterne i den nye er til dels bedre.

spørgsmålet er:
Den ene har et GTX570m grafikkort og den nye har et gt750m grafikkort.

samme antal ram den brugte har 1333mhz den nye har 1600mhz

den brugte har en i5-2430m 2,4ghz
og
den nye har en i5 4200M (Haswell)2,5ghz

mit problem er at jeg gerne vil spare så meget som muligt og kan spare 2600kr på den næsten 2år gamle brugte bærbar.

Vil helst ikke føle jeg får MEGET mere for de 2600kr ekstra. Men men hvad synes i jeg skal vælge ?
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2013 - 08:45 #1
Jeg ville vælge den 2 år gamle du får kun en lille forskel. Højst 20% ca.
Avatar billede nalacin Novice
29. januar 2015 - 14:41 #2
for at lukke denne gamle tråd