Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
18. november 2013 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lopslag der kan finde en værdi udfra ekstra kriterium

Jeg har et regneark med flere tusinde varer der skal slås op i et køberkartotek i "ark2".
i celle N8 "ark1" skal navnet på det lagersted anføres som har en bestemt vare på lager. Varer skal søges efter i celle A8 "ark2"

Så det er næææsten et lopslag, bortset fra at jeg søger et bestemt varenummer i A8, og at der i lagersted "N8" skrives navnet på det lagersted HVIS lagerstedet er hvad jeg beder om i formlen.
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
18. november 2013 - 17:08 #1
Ps, I cellerne efter n8, skal hentes øvrige værdier fra varenummer fra dette lagersted.
Avatar billede sdh Mester
19. november 2013 - 12:55 #2
Kan du ikke lave et eksempel du kan uploade til gupl.dk. Så vil jeg gerne tag et kig på det.
Avatar billede prhan Juniormester
20. november 2013 - 22:20 #3
Avatar billede jimmy_riis Nybegynder
02. januar 2015 - 19:24 #4
stadig ingen løsning, lukker