Avatar billede cdamm11 Nybegynder
21. november 2013 - 18:54 Der er 2 kommentarer

Meget dårligt kvalitet ved tilslutning af skærm

Jeg har en super fin bærbar (Lenovo ideapad 7510p.

Den er næsten helt ny. Mit problem er at når jeg tilslutter en skærm
til den (VGA) bliver det meget dårligt kvalitet, jeg har prøvet at sætte dem op. Den er FHD på min gamle stationær og virker perfekt.

Jeg har også et andet problem:
Min Razer mamba, når jeg spiller LoL på min "fine" mus synes jeg den bevæger meget dårligere på bærbaren end på staionæren, jeg har meget svært ved at "Lasthitte minions" som det hedder :D.

Kan jeg pls få noget hjælp??.
Avatar billede SkarpC Nybegynder
21. november 2013 - 19:49 #1
Prøv at geninstaller grafikkort driverne.
Avatar billede DKalexDK Nybegynder
08. december 2013 - 11:11 #2
Hvorfor tilslutter du en skærm til en bærbar? Googlede musen og så den var wireless. Hvis du har en med ledning i så vil jeg andbefale at du bruger den fordi, en wireless reagere ikke lige så hurtig som en med, og nu hvor du spiller LOL med den så kan det godt være lidt svært at lasthit med den.

Prøv at spille LOL på din stationær, den burde nok være lidt bedere til det, end din bærbar