Avatar billede carlo57 Nybegynder
22. november 2013 - 16:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slippe af med rester af TOR

Hej

Jeg har prøvet TOR, men synes ikke om den, virker kun nogen gange og meget langsomt.

Nu har jeg så prøvet at slippe af med den igen, men man kan ikke afinstallere den og TOR Q/A siger man bare skal slette filerne - det kan jeg ikke, fordi de er i brug?

Jeg kører win 8.1

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede SkarpC Nybegynder
22. november 2013 - 16:56 #1
Så køre den jo endnu et eller andet sted? Hvis du ikke er bekendt med joblisten, så vil jeg foreslå at du genstartede computeren og så prøvede at slette filerne igen..

Ellers så ctrl + alt + del -> klik på joblist/taskmanager og find den proces der hedder firefox.

Jeg har skrevet dette uden at have win8 installeret så ved ikke om det sådan, men det er umiddelbart sådan jeg forventer det virker.
Avatar billede carlo57 Nybegynder
22. november 2013 - 17:53 #2
Tak for hjælpen - Processer for TOR og VIDALIA kørte - jeg stoppede den og kunne slette. Den havde jeg ikke lige set. Endnu engang tak