Avatar billede kfd Praktikant
22. november 2013 - 17:03 Der er 2 kommentarer

Odds-hjemmeside med tilhørende Facebook-side

Det jeg vil bede om, er et tilbud på er en hjemmeside, der skal fungere som oversigt over de forskellige bonusordninger der er indenfor odds.

Indholdsmæssigt skal den minde meget om denne: http://www.odds.dk/, altså en beskrivelse af 8-10 bookmakere/bonusordninger, samt nogle ekstra sider til diverse, nyheder etc. Dog håber jeg på et mere spændende design end på den pågældende side.

Siden skal fungere som affilliate-side, og skulle gerne skaffe lidt indtjening derigennem.

Designmæssigt vil du få ganske frie hænder til at komme med et bud, men det skal have noget at gøre med sport, spil og penge. Har du nogle spændende features der kunne passe til en sådan side er jeg naturligvis mere end lydhør.

Derudover vil jeg gerne have en facebook-løsning koblet sammen med siden, hvordan man gør det bedst ved du sikkert mere om.

Det skal være meget nemt at opdatere siden, altså én eller anden form for cms-system vil være klart at foretrække.

Alt indhold - tekst, bannere, billeder etc. sætter jeg selv på siden.

Det jeg gerne vil bede om er en ca. pris på et sådan projekt samt en beskrivelse af hvordan det skal "skrues sammen" hvis det bliver dig der skal lave det.

Ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Kenneth
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2013 - 18:46 #1
Hej Kenneth

Jeg vil godt give dig et bud på opgaven, mit løsningsforslag vil være en wordpress løsning som CMS og så kommer det lidt an på hvilken sammenkobling du vil have med facebook om det kan lade sig gøre.

Men skriv gerne til mig på osj@device.dk så kan jeg give dig et nærmere bud når jeg får en nærmere beskrivelse.

Vh
Ole
Avatar billede pstidsen Novice
01. december 2013 - 14:39 #2
4000 og kan begynde arbejdet i januar. Mere info: www.webintas.dk