Avatar billede agora_live Nybegynder
23. november 2013 - 15:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

php payment module (Ewire)

Jeg har donwloadet EWire´s php test filer (http://www.ewire.dk/media/20204/ewire-netpayment-v2-php.zip)

Ændret de informationer som der står beskrevet i deres "lille" manual, og når jeg kalder filer får jeg dette:

Parse error: syntax error, unexpected '$lockBuyerEmail' (T_VARIABLE) in /home/www/fotoskyen.dk/netPayment_start.php on line 30

Det giver ikke nogen forskel om jeg aktiverer $lockbuyeremail eller deaktiverer denne i deres .conf fil.

Det er installeret her: http://www.fotoskyen.dk/netPayment_start.php

Nogen som har et bud?
Avatar billede agora_live Nybegynder
23. november 2013 - 16:08 #1
Har set at der manglede nogle ; afslutninger.... og nu er jeg kommet til et problem mere:

ewire payment example

Payment declined.
Error message : validateMD does not match

Jeg har brug for noget hjælp her.... Har noget opsat en EWire payment før og kan hjælpe mig?
Avatar billede repox Seniormester
23. november 2013 - 16:26 #2
Jeg har sat flere op.
Din fejlmeddelelse betyder at din checksum udregning er forkert.
Avatar billede agora_live Nybegynder
23. november 2013 - 17:32 #3
Kunne du eventuelt uddybe? Eller måske opsætte systemet for mig... Hvad er din pris?
Avatar billede agora_live Nybegynder
18. december 2013 - 14:41 #4
fandt løsning via ewire support, lukker