Avatar billede Slettet bruger
24. november 2013 - 16:19 Der er 3 kommentarer

Hardiskoptager

Hejsa jeg har en samsung hardiskoptager
model bd-d8500n er denne komfatibelt
med stofa smartcard er der nogen der ved
det . Mvh Torben.
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
24. november 2013 - 19:55 #1
nej det er der ikke men hvis der er sådan et stik så er det til boxer
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2013 - 20:06 #2
Nej det et ikke et stik men en slot indgang til kortlæser til et
smartcard der sidder i min hardiskoptager og det er lige
det der er spørgsmålet om kortlæseren kan læse et smartcard
fra stofa
Avatar billede Jensen DK Novice
25. november 2013 - 06:48 #3
Som jeg skrev i dit andet indlæg der skal et modul i hullet i harddiskoptageren som kortet så kan sættes i, kan du få det rigtige modul så kan det sikkert virke.
Og luk så det ene af spørgsmålene da det ikke er lovligt med to en spørgsmål.