Avatar billede klostermann Juniormester
25. november 2013 - 21:23 Der er 3 kommentarer

Brevfletning på løbende forsinkelse

Hej
Jeg har jævnligt behov for at sende 300-400 mails ud, jeg har alle oplysninger i et Excelark og brevfletter og det gik fint... Indtil min internet udbyder har lavet begrænsninger på hvor mange mails jeg må sende - Det går fint med 20 mails hvert 5 min.
Men det betyder jeg skal sidde manuelt at bede om nr 61-80 og 5 min senere 81-100 osv.

Nu til spørgsmålet - Findes der ikke en smart fætter, der kan sende mailsne lidt af gangen?
Det gør ikke noget det tager 4 timer, bare jeg ikke skal sidde og gøre noget hele tiden

MVH

Anders
Avatar billede supertekst Ekspert
25. november 2013 - 22:50 #1
Så skal det styres via VBA
Avatar billede leif Seniormester
26. november 2013 - 01:14 #2
Hvor mange oplysninger brevfletter du med ?

Hvad med at bruge noget online Nyhedsbrev udsender ?
Avatar billede finb Ekspert
28. november 2013 - 14:25 #3
i VBA er der funktionen WAIT