Avatar billede a-carlo Nybegynder
30. november 2013 - 18:38 Der er 5 kommentarer

stationær pc

er den her pc ikke rimelig fornuftig?

os i forehold til prisen?

og kan den spille battlefield 4 i okay grafik?

kan se på geforce side den kan spille battlefield 3 med 55 fps men fatter ikke helt om det er godt eller skidt?

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/hp-envy-h8-1514eo-intel-core-i5-3470-12gb-2tb-gtx-660-win8-p24069313?utm_source=criteo&utm_medium=cpc&utm_term=Hardware&utm_campaign=criteo_active
Avatar billede quakerzz Nybegynder
30. november 2013 - 19:05 #1
BF4 skal have et grafikkort med mindst 3GB memory.Her er en som meget stærkere end den du linker til.
http://www.topdata.dk/product.asp?product=9475
Avatar billede a-carlo Nybegynder
30. november 2013 - 20:40 #2
den er os rimelig god er bare ikke så vild med grafikortet pga. at det ikke er geforce har en bærbar med et radeon grafikkort og kan ikke opdatere det eller noget så er rimelig træt af deres grafikkort.

men bare lig et svar for jeg fik  svar på mit spørgsmål
Avatar billede quakerzz Nybegynder
01. december 2013 - 20:17 #3
Behold points, samler ikke.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. december 2013 - 11:26 #4
Du behøver ikke 3GB memory til BF4

Et 2GB R9 270X til 1400kr kører BF4 på ultra MED CA 50 FPS
Avatar billede a-carlo Nybegynder
06. december 2013 - 12:03 #5
okay men tror jeg køber en ps 4 i stedet det er nemmere og billigere :)

smid et svar hvis i vil have points