Avatar billede LeChox Nybegynder
03. december 2013 - 11:32 Der er 1 løsning

IE, Cross-domain post i popup

Hej,

Jeg har en form på min side, som skal poste til et andet domæne. Jeg har ikke kontrol over det andet domæne. Samtidig vil jeg gerne have den til, at foretage dette post i et nyt vindue med window.open(). Jeg bruger følgende lille stykke java script:

function targetPopup(form) {
            window.open('', 'formpopup', 'width=500,height=250,resizeable,scrollbars');
            form.target = 'formpopup';
        }

På min form har jeg så
onsubmit="targetPopup(this);"
Og derudover har jeg selvfølgelig sat action til den eksterne URL der skal postes til.

Dette virker fint i Chrome og Firefox, men IE vil bare ikke lege med. Den åbner rigtigt nok det nye vindue, men dette forbliver blankt, og så poster den bare i "hoved"-vinduet. Hvis jeg prøver at poste til en intern URL i stedet, virker det fint i IE.

Jeg kan finde en masse omkring problemet, men er endnu ikke stødt på en løsning der har fungeret optimalt i mit tilfælde - eller også har jeg bare ikke forstået det rigtigt. Sidder der tilfældigvis en ekspert som kan hjælpe mig videre?

På forhånd tak.
Avatar billede LeChox Nybegynder
11. december 2013 - 13:59 #1
Lukker, ingen løsning fundet.