Avatar billede mbs- Nybegynder
03. december 2013 - 14:12 Der er 3 kommentarer

Konvertere flash til et brugervenligt format (mobil, tablets osv)

Heeeey.

Er det muligt nemt at konvertere flash filer til noget venligt her i 2013? Jeg tænker selv på en animation i PNG format. Det mener jeg at jeg har læst et sted er muligt. Men ellers. Kan man gøre det via HTML?

Det er en Flash fil hvor der i flash filen er et link. Når man trykker på det link, kommer der en nye flash fil frem. Simpel som det lyder.

De fylder alle sammen under 5 MB per fil.

Håber der er nogle der ved mere end mig.

De bedste hilsner

Michael Bay Sørensen
Avatar billede bas Forsker
03. december 2013 - 16:41 #1
Hej

Jeg oprettede på et tidspunkt et spørgsmål om at finde et alternativ til Flash, men har dog ikke fået det prøvet af.
Nu ved jeg ikke, hvad dit Flash gør og skal kunne.

Mit spørgsmål med kommentarer til løsningsforslag er her:
http://www.eksperten.dk/spm/985901
Avatar billede mbs- Nybegynder
04. december 2013 - 13:57 #2
Hmm okay. Jamen ren teknisk er det ikke så slemt, tror jeg ikke. Det er en flash fil, hvor der er et link. Når man trykker på linket, kommer der en ny animation op, i form af en ny flash fil.

Jeg tænker nemlig selv noget jQuery, men jeg aner ikke lige hvordan jeg skal få det ud af flash formatet.

Du kan se det her

http://www.mbstech.dk/flash.html
Avatar billede mbs- Nybegynder
04. december 2013 - 13:58 #3
Hov. Glemte noget af det vigtigste :)

Linket er ved at trykke på den lille hvide boks i bunden, højre side.