Avatar billede tkanto Praktikant
04. december 2013 - 18:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke se video i Google Chrome

Hej

Jeg har et problem i Google Chrome, der gør at jeg ikke kan se videoer på fx. TV 2. Der er ingen problemer hvis jeg bruger Internet Explorer.

Jeg sidder på en Windows 8.1 computer og bruger nyeste version af Chrome (31.0.1650.63 m). Jeg har faktisk netop opdateret. Det virkede heller ikke inden opdateringen.

Jeg har Adobe Flash Player version 11.9.900.170 aktiveret under chrome://plugins og har også prøvet at hente Adobe Shockwave Player version 12.0.6r147, men det hjalp heller ikke.

Jeg har installeret ad-block, men jeg har forsøgt at have den deaktiveret. Har også forsøgt, at deaktivere Windows Media Player plugin.

Jeg sætter stor pris på, om en kunne give mig en løsning så jeg igen kan se videoer i Chrome.
Mangler i oplysninger, så skriv gerne :)
Avatar billede tkanto Praktikant
04. december 2013 - 18:51 #1
Jeg kan tilføje, at jeg godt kan se videoer på Youtube.
Avatar billede tkanto Praktikant
04. december 2013 - 20:07 #2
Problemet er løst ved at geninstallere Silverlight :)