Avatar billede carnudo Nybegynder
05. december 2013 - 23:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Contact list tutorial eller en der gidder at lave det jeg har brug for.

Jeg har en excel sheet med lande og kontakt oplysninger.
En af kolonene har en wordpad doc hvor jeg skriver infoen som jeg vil den skal stå på nettet fx.

Hijos de puta buenos para la verga
Telefono 111111111111111
email xxxxxxxxxxxxx
Monday - Friday
8 am - 8 pm

Problemet er at jeg må manuelt indtaste informationen to steder, først på excel sheeten og bagefter på den wordpad object.
Jeg vil gerne kunne opdatere kun et sted og få labelen til at se ud som jeg vil.
Findes det noget sted på nettet med en tutorial? Access eller måske noget andet?
Avatar billede carnudo Nybegynder
21. december 2013 - 00:22 #1
No answer
Avatar billede carnudo Nybegynder
21. december 2013 - 00:24 #2
No answer
Avatar billede carnudo Nybegynder
21. december 2013 - 00:24 #3
wanna close this one