Avatar billede martin_moth Mester
06. december 2013 - 14:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvilket TV

Hej

Skal snarest have et 42-55" tv. Jeg har brug for

    *At kunne optage én kanal mens jeg ser en anden[/li]

    *Pause TV mens man ser det (må være det samme som at optage)

    *Send indhold fra mobil/tablet til TV-skærm (TV "spejler" mobil/tablet)

    *Fri browser (hvis det findes til TV - må jo kræve et tastatur på fjernbetjeningen - skal kunne æde alle webadresser) - alternativ skal den bare kunne spejle hvad jeg browser på min tablet
Jeg får TDC kabel-tv (låst via mit arbejde)

Hvad hedder de standarder jeg skal gå efter, f.eks. det der kan spejle mit indhold på mobil/tablet på TV?

Jeg drukner i HDMI, DLNA, WIFI og 117 andre specs. Hvad har jeg brug for?
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2013 - 19:12 #1
Vil forslå et Smart-tv :-)
Avatar billede martin_moth Mester
06. december 2013 - 20:00 #2
Sikkert... Hvad dækker "smart" over - fælles betegnelse eller kun noget fx samsung bruger? Er sony smart det samme som lg smart? Kan smart optage?  Kan smart vise alt indhold fra ens tablet eller kræver det dlna? Er dlna=smart tv? Osv?

Leder efter de specifikke betegnelser der dækker ovenstående ønsker
Avatar billede thegenuine Praktikant
06. december 2013 - 21:35 #3
Jeg vil anbefale www.flatpanels.dk - der sidder en masse eksperter, der kan guide dig i den rigtige retning. Også en super side :)
Avatar billede martin_moth Mester
06. januar 2014 - 13:04 #4
Kikkede på taenk.dk der havde en ret ny test af mange TV, og valgte et Samsung.

Lukker
Avatar billede martin_moth Mester
06. januar 2014 - 13:04 #5
lukker