Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 06:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ASUS G750JX Driver ptroblemer

Hej derude

Nu må jeg simpelthen give op, har købt mig denne lækre bærbar, men kunne ikke enes med w8, så jeg formaterede skidtet og installerede w7 på, jeg har fundet alle driverne, mangler bare den til netværkskortet, har søgt internettet tomt for oplysninger, sågar fundet en guide, men den guide linker til nogle drivere der slet ikke virker det mindste.. Jeg har bøvlet i 6 timer nu og er løbet tør for energi, hår på hovedet og ikke mindst tålmodighed, håber i kan give mig et prej i den rigtige retning

fortsat god dag :)

b16vtec
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2013 - 07:47 #1
Hej og velkommen til.
Har du set denne guide?
http://forums.tweakarena.com/showthread.php?p=230
Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 07:53 #2
Jeps det har jeg, nu er det network controller det er galt med, kan bruge den hvis jeg smider et kabel i siden på den, men vil på wifi
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2013 - 07:56 #3
Tak for info. Troede du slet ikke kunne komme på nettet.
Prøv Slimdrivers:
SlimDrivers:  http://www.driverupdate.net/  (den gule til venstre som er gratis)
+ fin guide fra Poko1:  http://gratisupload.dk/vis/676841/
Og se om den kan finde en driver til det trådløse net
Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 07:58 #4
Det vil jeg prøve så snart jeg har fået lidt søvn :) tak for din tid so far :)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2013 - 07:59 #5
Finder Slimdrivers en driver du kan bruge, så dit trådløse kommer på, kan du evt bruge programmet til at tage backup af dine drivere, så du kan lægge det på et eksternt medie, hvis du skal geninstallere en anden gang. Så har du driverne på plads meget hurtigere.
Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 08:00 #6
Har prøvet med driver genius, men den fandt kun til mit headset, mus og gpu ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2013 - 08:01 #7
Jamen velbekomme da.
Avatar billede poko1 Ekspert
07. december 2013 - 08:06 #8
Jeg har også nedgraderet min ASUS jeg brugte Win 8 drivere.
Du skulle have gemt den mappe der hedder "eSupport" som ligger på C: drevet
http://www.asus.com/ROG_ROG/ASUS_ROG_G750JX/#support
Avatar billede 220661 Ekspert
07. december 2013 - 08:08 #9
#6 Jeg har hørt om programmet, men har ikke selv prøvet det.
Slimdriver er afprøvet mange gange herinde med held :-)
Og derfor har jeg mere tiltro til dette program
Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 15:10 #10
Nu har jeg prøvet stort set alt, dog uden nogen form for held :/
Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 15:14 #11
POKO1 kan du evt lige ligge dine drivers op :)
Avatar billede poko1 Ekspert
07. december 2013 - 15:38 #12
Jeg skal lige have dem downloadet og pakket
I mellem tiden hvis du kunne finde denne mappe
http://gratisupload.dk/vis_billede/705044/
Avatar billede b16vtec Nybegynder
07. december 2013 - 16:30 #13
Jeg fandt selv en løsning :)

DriverPack Solutions klarede opgaven med den manglende driver :)
Avatar billede poko1 Ekspert
07. december 2013 - 16:51 #14