Avatar billede Moonie- Praktikant
07. december 2013 - 19:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Downloade Malwarebytes

Hej.
Jeg har med styr succes - og efter råd herinde - med glæde brugt Malwarebytes. Nu vil jeg så installere det på en venindes computer, men kan ikke få det til at fungere, som om at det ikke længere lader sig gøre (den gratis version vel at mærke!). Kan I hjælpe?
På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2013 - 19:47 #1
Avatar billede Moonie- Praktikant
07. december 2013 - 20:31 #2
Endelig lykkedes det mig. Ved ikke hvorfor det ikke ville virke. Men mange tak ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
07. december 2013 - 20:44 #3
ok - bare luk selv
Avatar billede Moonie- Praktikant
10. december 2013 - 22:48 #4
Og dog... Jeg synes ikke at kunne downloade en 'varig' gratis version af programmet på min venindes computer. Det synes umiddelbart at være en succes at installere det, men næste gang hun åbner computeren, siger Malwarebytes, at prøveversionen er udløbet... Jeg har ikke oplevet dette problem andre gange jeg har installeret programmet. Siger dette nogen noget...
11. december 2013 - 08:19 #5
Under installation kan MalwareBytes foreslå at du prøver (læs: køber) [PRO] versionen - den option kan/bør du så klikke fra !!!
Er ikke nødvendig i denne manuelle version ...

---

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2013 - 15:30 #6