Avatar billede Sutsko Juniormester
08. december 2013 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke gå på nettet med min mobil?

Hej, Jeg har fået en splinter ny mobil LG G2 - Og jeg er connected med mit kodeord til vores WI-FI herhjemme.

- Men af en eller anden årsag kan jeg ikke surfe på nettet på mobilen? som om min router låser den?

Alt andet herhjemme virker på vores wifi?
såsom: Min Kærestes mobil, APPLE TV, PS3, osv. osv.

Nogen der kan hjælpe mig?

Jeg har en D-Link router
Avatar billede Sutsko Juniormester
08. december 2013 - 19:33 #1
http://www.filedropper.com/untitled_1

Her er mine router opsætning.

Det eneste jeg har gjort er: Navndøbt mit internet samt sat en kode på mit trådløse.
Avatar billede PRB Praktikant
31. december 2013 - 10:16 #2
Jeg har lidt samme problem. Mit Wi-fi låser flere gange dagligt og jeg kan stort set ikke bruge Wi-fi med min LG G2. Når ikke det trådløse låser virker det fint både på PC og min kones HTC mobil...
Og jeg har en D-link DIR-655 router...
Avatar billede Sutsko Juniormester
01. januar 2014 - 13:44 #3
Hvad mon det skyldes?
Avatar billede Sutsko Juniormester
08. januar 2014 - 12:16 #4
a