09. december 2013 - 08:46 Der er 4 kommentarer

ICloud kalendere åbner her gang Outlook 2010 åbnes

Hej

En god kollega, har det problem at hans ICloud kalendere er vinget af, så de vises hver gang han starter Outlook 2010. Er der en mulighed for at de som default kan sættes til ikke at være vinget af. Har prøvet at fjerne flueben og genstarte Outlook. De kommer bare igen.

Jeg bruger ikke Icloud, og kan derfor ikke selv hjælpe.

Mvh
09. december 2013 - 13:04 #1
Forslag ?

Outlook - [Filer] - [Indstillinger] - [Tilføjelsesprogrammer] - [Administerer...] ???
09. december 2013 - 13:06 #2
Psssst: Husk dine tidl. spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/thorkild_nielsen
11. december 2013 - 05:48 #3
Hej Karise_larry

Tak for svaret. Det skal prøves her i den kommende weekend.

Mvh
24. december 2013 - 06:57 #4
Øv, det var ikke tilføjelsesprogram. Jeg tror det er noget med Icloud, som driller. Kalenderne er lagt sammen oven på hinanden, og jeg kan sagtens få dem til at ligge ved siden af hinanden, og fjerne fluebenene ved dem, men så snart Outlook genstartes, er det det samme igen...  Jeg leder videre, men er der nogen der ved mere, er de velkommen til at kommentere.

Mvh