Avatar billede enola Nybegynder
09. december 2013 - 11:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Graf, nye tal hver uge.

Hej

Jeg er i gang med at lave en graf, hvor der kommer nye inputs til grafen hver uge. Grafen skal dog kun vise den uge vi er kommet til og de foregående uger. Når næste uge kommer skal den så  inkludere denne uge med.

Nogen der kan hjælpe mig med en løsning?

Mvh
Daniel Birkeslund
Avatar billede supertekst Ekspert
09. december 2013 - 17:11 #1
Måske lidt flere detaljer om den forventede hjælp
Avatar billede kim1a Ekspert
09. december 2013 - 19:48 #2
Skal det forståes som at i denne uge skal den vise uge 29-49 og i næste uge skal den vise uge 30-50? Eller skal den vise uge 29-50 i næste uge?

At tilføje en uge er jo blot at have referencerne i grafen til at gå videre, og når du så sætter tal ind kommer de automatisk med i grafen. Hvis det er det første jeg skrev om har jeg lavet en løsning hvor jeg ændrer på et tal og så ændrer resten af henvisningerne sig ved hjælp af "indirekte" formlen.

Men som supertekst siger - lidt mere info :-)
Avatar billede enola Nybegynder
10. december 2013 - 12:27 #3
Der kommer lidt flere informationer her:

Jeg laver et nyt ark for hver uge. Så når arket er lavet bliver de tal fra arket plottet ind i en tabel. I tabellen skal den add'e en ekstra uge, så den hedder 29-49 og ugen efter 29-50 osv.

Tabellen skal dog ikke indeholde ugerne hvor dataerne ikke endnu er lavet.

Har i brug for flere informationer skriv endelig.
Avatar billede KenneyD71 Nybegynder
26. december 2013 - 14:40 #4
Har du mulighed for at vise et eksempel?
Fx. et link til din dropbox eller upload til gupl.dk
Avatar billede enola Nybegynder
23. januar 2014 - 09:33 #5
Der er kommet en løsning, takker alle for deres interesse.
Avatar billede enola Nybegynder
23. januar 2014 - 09:34 #6
Iorden