Avatar billede miustrup Nybegynder
09. december 2013 - 15:03 Der er 1 kommentar

Hjælp

Hjælp

Jeg har følgende problemstilling:

I forbindelse med arbejde sidder jeg og sender kontoudtog til kunder, hvor jeg sidder og taster på hver enkelt, hvorefter jeg sender mails ud til den enkelte.

Det jeg forestiller mig er at jeg kunne taste diverse oplysninger i et excelark (Kundenavn, kundenr, beløb, mailadresse, samt hvilket af 3 sprog der skal gøres brug af). Herfra skal disse oplysninger hentes ind i en brevskabelon. Og Slutteligt ønsker jeg at kunne sende de breve der er blevet genereret udfra mailen jeg har tastet i excel og derved sende alle mail på engang.

Hvis der er nogen der har mulighed for at hjælpe må i endelig sige til.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede finb Ekspert
09. december 2013 - 15:12 #1
Ja, start med at lægge alle data ind i Excel,
senere kan du brevflette hvadsomhelst
til Word og emails.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester