Avatar billede Cordova Nybegynder
09. december 2013 - 22:36 Der er 2 kommentarer

Søger en programmør til en opgave.

Jeg søger en programmør der er frisk på at lave et program. Programmet skal være en bot der automatisk spiller, og joiner nyt game hele tiden. Der skal være forskellige muligheder i en menu. Der skal være mulighed for, at kunne slå programmet til og fra igen. Desuden skal man også kunne have muligheden for, at kunne skrive i chatten der er i højre siden imens programmet er aktiveret. Der skal også bruges et personligt login før man kan bruge programmet, og så skal det være periode bestemt.

Her er et link til spillet, som jeg søger et auto program til.
http://www.n.dk/ob/startgame.asp?game=Pyramids&mode=1&gameId=14&loader=950x735&tour=0&width=950&height=735&TopBanner=false&TowerBanner=true

Jeg er villig til at betale for programmet, hvilket vi evt kan aftale nærmere om, samt give mine points til personen der hjælper mig.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2013 - 17:46 #1
Kontakt ap@seo-optimeringen.dk
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
04. januar 2014 - 20:54 #2
Hej,

Hvis du fortsat mangler en programmør, så er di velkommen til at kontakte salg@dalmarketing.dk