Avatar billede dalli1234 Praktikant
11. december 2013 - 14:14 Der er 3 kommentarer

Højreklik med mus

Når jeg højreklikker på min mus, er den begyndt at så i stampe i ca. 6 sek. inden der åbnes en menu. Kan nogen sige hvorfor ?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. december 2013 - 16:01 #1
Samtidig må man kun have et spørgsmål om det  samme emne på eksperten.dk luk venligst det ene.
Avatar billede dalli1234 Praktikant
12. december 2013 - 16:26 #2
Ved ikke hvor jeg skal placere mit spørgsmål. - Beklager
Avatar billede Jensen DK Novice
13. december 2013 - 06:27 #3
Er der ikke noget der hedder Hardware, og så skal du skrive under hvilket styresystem du har problemer, er svært at gætte sig til.