Avatar billede ankerdk Nybegynder
12. december 2013 - 17:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

win7 /64 home premium, med IE 8

Min relativt nye PC (fra Augsut 2012) som jeg måtte geninstallere WIN 7 på efter at have sat en 128 GB  Samsung SSD disk i,har hentet alle windows 7/64 updates som den skal.
Men . . .
Jeg kan ikke få lov at opgradere Internet Explorer som en version 8, fra den originale WIN 7 skive.

Den henter IE 9, prøver at installere men melder fejl, og
det samme sker med IE 10 og 11.

Har prøvet masser af de hjælpefunktioner der slrives om efter en Google search, incl. flere Microsoft trouble shooting programmer,
men kan stadig ikke opgradere IE 8 . . og jeg er ikke alene kan jeg se, i Google . .

Nogen som sidder inde med de vise sten  ?

mvh og God Jul !

PAJ
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2013 - 18:33 #1
Du kan ikke opdatere til de nyeste Ie før du har servicepakke 1 installeret!
Avatar billede poko1 Ekspert
12. december 2013 - 18:38 #2
Avatar billede ankerdk Nybegynder
12. december 2013 - 18:58 #3
TAK  poko1

Service pack 1 ER allerede installeret . . .

quote :  har hentet alle windows 7/64 updates som den skal.

mvh
PAJ
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
12. december 2013 - 21:55 #4
Når du tjekker for opdateringer er der så andre ting at installere end IE ?
Installere eventuelt alle andre opdateringer først.
Avatar billede ankerdk Nybegynder
12. december 2013 - 22:01 #5
Ja - der er og har været masser af andre updates som installeres
uden problemer . . .  men update spytter IE 9, 10 og 11 ud  :(

mvh
PAJ
Avatar billede Jensen DK Novice
13. december 2013 - 06:43 #6
http://support.microsoft.com/kb/308260/da
Måske der er noget du kan bruge her, den hjalp mig med en opdatering et stykke nede på siden.
Avatar billede ankerdk Nybegynder
11. januar 2014 - 08:49 #7
Problemet løses ved at jeg skifter til win7
Avatar billede poko1 Ekspert
11. januar 2014 - 09:01 #8
#0

win7 /64 home premium, med IE 8

Problemet løses ved at jeg skifter til win7 ???

Hvad er forskellen?
Avatar billede Jensen DK Novice
11. januar 2014 - 16:05 #9
ja det var mystisk.