Avatar billede peter444 Nybegynder
13. december 2013 - 20:01 Der er 5 kommentarer

Reinstall dell latitude E6420 til ny uden cd

Hej eksperter.
jeg har nu set adskillige klip på youtube om hvordan man gør sin computer til ny. Problemet er bare at der kommer ikke den ting der skal for at man kan re-install den, altså når jeg har valgt: f8-> repair computer-> koden til min computer-> også kommer  der nogle valg, men jeg mangler den sidste og aller vigtigste for at gøre det. Hvad skal jeg gøre please hjælp mig hurtigt :)
Avatar billede claes57 Ekspert
13. december 2013 - 21:56 #1
via dell få nye cd'er tilsendt mod betaling.
Typisk vil f8 ikke virke til reinstallation hvis der ikke længere er en original/skjult partition med windows og drivere.
Avatar billede DellLytter Nybegynder
16. december 2013 - 16:23 #2
Hej Peter

Prøv at send mig dit servicetag i en privat besked, så checker jeg gerne din garanti status, og om jeg evt. kan sende dig en ny disk til re-install.

//Karina
#IWork4Dell
Avatar billede peter444 Nybegynder
18. december 2013 - 22:26 #3
har løst problemet. men tak for hjælpen :) fandt en disc som en af mine venner havde, ellers mange tak
Avatar billede peter444 Nybegynder
18. december 2013 - 22:27 #4
Lav lige en kommentar så jeg kan give jer point
Avatar billede DellLytter Nybegynder
19. december 2013 - 07:49 #5
Synes points skal gå til claes, da det faktisk var ham der kom med svaret allerførst. Claes smid et svar :o)

//Karina
#IWork4Dell