Avatar billede pixiekiller Nybegynder
14. december 2013 - 12:59 Der er 5 kommentarer

Java virker ikke på Hjemmet.dk´s spilleklub?

Min far bruger en del tid med at samle "spigos" på hjemmets spilleklub og ja det er sandt at sige en voldsomt dårligt programmeret hjemmeside med stavefejl og ikke altid lige meget styr på stumperne. MEN indtil for nyligt har siden virket nogenlunde til at spille på indtil den så ikke gjorde længere.

Case !
Det er tydeligt Java ikke virker for når der skal skrabes i skrabespil sker der ingenting, jeg har kontaktet Hjemmet og fået en lang smøre med at fjerne java og geninstallere det. Ja ok den havde jeg ligesom prøvet. Tænker det er noget der blokere på min fars bærbar og nej det er ikke antivirus da jeg også har afinstalleret den for sjov for at teste det. Jeg har prøvet 3 forskellige browser uden held .. hmm ja er løbet tør for gode ideer. Siden virker ok på min egen pc så det må jo være den her bærbar der knirker.
Den bærbare er under et år gammel og er lige blevet repareret med en masse nye dele. så den burde virke ...
14. december 2013 - 13:01 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?

---

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.
Avatar billede pixiekiller Nybegynder
14. december 2013 - 13:04 #2
Windows 7 home Premium.
ja sorry et stykke tid siden jeg har lavet et indlæg her ...
Avatar billede pixiekiller Nybegynder
14. december 2013 - 13:09 #3
# AdwCleaner v3.015 - Report created 14/12/2013 at 13:05:34
# Updated 10/12/2013 by Xplode
# Operating System : Windows 7 Home Premium Service Pack 1 (64 bits)
# Username : User - USER-PC
# Running from : C:\Users\User\Downloads\AdwCleaner.exe
# Option : Clean

***** [ Services ] *****

***** [ Files / Folders ] *****

Folder Deleted : C:\ProgramData\apn
Folder Deleted : C:\ProgramData\Partner
Folder Deleted : C:\Users\User\AppData\Local\Temp\apn

***** [ Shortcuts ] *****

***** [ Registry ] *****

Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\AppID\{0A18A436-2A7A-49F3-A488-30538A2F6323}
Key Deleted : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{007EFBDF-8A5D-4930-97CC-A4B437CBA777}

***** [ Browsers ] *****

-\\ Internet Explorer v11.0.9600.16428

-\\ Google Chrome v31.0.1650.63

[ File : C:\Users\User\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\preferences ]

Deleted : search_url
Deleted : suggest_url

*************************

AdwCleaner[R0].txt - [1081 octets] - [14/12/2013 13:05:01]
AdwCleaner[S0].txt - [1023 octets] - [14/12/2013 13:05:34]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt - [1083 octets] ##########
Avatar billede pixiekiller Nybegynder
14. december 2013 - 15:59 #4
Jeg har nu fundet frem til at java muligvis ikke starter op. Den kommer ikke som på min egen og spørger om det er ok den starter det .. går direkte ind i spillet uden om java .. så spørgsmålet er snarer hvordan ændre jeg java til at starte op automatisk.
14. december 2013 - 16:47 #5
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/