Avatar billede ninanip Novice
14. december 2013 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ipad 1 crasher

Hellooo hjælp please.

Min ipad 1 crasher konstant. Cookies og historie er slettet.
Tll denne model kan jeg jo ikke opdatere med ios 7. Er det derfor den crasher under spil, på Safari og på Facebook eller er der andre tip?
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
14. december 2013 - 21:49 #1
Tilslut til itunes, og nulstil apparatet og opdater til nyeste version.
Geninstallere dine apps og se om fejlen foresætter.
Gør den kan du prøve at nedgradere ios til en tidligere version for at konkludere om det er system fejl.
Avatar billede ninanip Novice
17. december 2013 - 13:35 #2
THANKS :D
Avatar billede Blandy Praktikant
17. december 2013 - 16:09 #3
Det er ret naturligt at du oplever problemer med din Ipad af første generation. Da de fleste apps i dag er programmeret til henholdvis IOS 6 og 7, så er kravene til hardwaren og det større. Så årsagen til crash er som regel mangel på RAM, og IOS in-kompabilitet.

Så for at komme problemet til liv (relativt midlertidigt), så køb den nyeste ipad. Men den vil selvfølgelig også blive for gammel på et tidspunkt.
Avatar billede ninanip Novice
26. december 2013 - 18:11 #4
Ja, en gendan var ikke nogen hjælp, den har sit eget liv nu, sikkert som du Blandy skriver, så er det mangel på IOS 6 og 7 opdateringer..
Julemanden kom desværre ikke med en ny :(