Avatar billede tjek0305 Novice
14. december 2013 - 20:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af mail med Profibermail

Hej. Jeg har skiftet min iPhone ud, og skal nu opsætte min profibermail på telefonen. Jeg har fundet frem til oplysninger til server for indgående mails og kan godt modtage mails - men jeg kan ikke sende. Problemet er at jeg simpelthen ikke kan finde serverdata for udgående post til Profibermail. Jeg har forsøgt mig med mail.profibermail.dk og to forskellige serverporte, men uden held.
Nogen som kan hjælpe?
Avatar billede Slater Ekspert
14. december 2013 - 20:28 #1
Det er lidt gammelt, men der er en tidligere tråd om det her på Eksperten:

http://www.eksperten.dk/spm/874346

Der blev det til at Profiber åbenbart slet ikke har en smtp. Lyder mærkeligt, men jeg kender ikke selv til det.
Avatar billede tjek0305 Novice
14. december 2013 - 20:47 #2
Jeg troede ikke jeg fik trykket på opret spørgsmål, så har et identisk spørgsmål jeg fortsætter. Derfor lukker jeg dette.