Avatar billede tjek0305 Novice
14. december 2013 - 20:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server til udgående mail med profibermail

Hej.
Jeg har fået ny iphone og vil opsætte min profibermail på den. Jeg har indtil nu fået udgående mail til at virke fra diverse forums online, men kan ikke finde informationer om udgående server fra profibermail. Jeg har læst http://www.eksperten.dk/spm/928507, men fik ikke den fornødne hjælp, da indlægget er om Outlook og derfor lidt anderledes.
Jeg har forsøgt med mail.profibermail.dk som er det åbenlyse og port 25 og 426 med krypteret ssl men intet virker.
Jeg har ligeledes fundet dette indlæg hos 'naboen' http://www.ezz.dk/395171-manglende-smtp-server men det ser heller ikke ud til de kan løse problemet på andre måder end at betale sig fra dig.

Kan I hjælpe?
Avatar billede knuf Nybegynder
14. december 2013 - 21:02 #1
Det afhænger af, hvem der er din netværksudbyder.
Hvilke net kører du på?
Avatar billede tjek0305 Novice
13. januar 2014 - 14:54 #2
Har selv fundet ud af det. Lukker spørgsmålet.