Avatar billede sjoveelev Praktikant
16. december 2013 - 11:04 Der er 3 kommentarer

Lenovo bærbar

Hej

Min mor har købt denne computer til mig i julegave (jeg gættede det, fordi hun altid siger, vi får små gaver, når vi får "store"). http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE59386120/lenovo-ideapad-g505s-barbar-computer

Kan en AMD quad-core A8 processor yde nok til at kunne trække simple spil som Counter Strike Source, Gary's Mod og lignende?
Avatar billede jokkejensen Novice
16. december 2013 - 11:07 #1
yes, den kan let afvikle normal spil.. men bliver selvfølgeligt presset hvis vi taler frostbite/iw 3d engine, som COD ghost.

Vh
Avatar billede sjoveelev Praktikant
16. december 2013 - 11:39 #2
Så den burde ikke hakke, grafikken er i orden etc? :)
- Skriv det gerne som et svar, så du kan få tildelt dine point :)
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2013 - 15:06 #3
Her ser du den samme bærbar bare med en dårligere A6 processor. http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-G505s-20255-Notebook.99459.0.html