Avatar billede Nollerkaj Nybegynder
19. december 2013 - 21:20 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Download af Stones Summa Summarum 2.9

Efter formatering af computer glemte jeg lige en detalje... Mangler mit gamle bogføringsprogram.

Nogen der ved hvordan man får fingrene i Stones Summa Summarum 2.9 som er købt og betalt? -Jeg mangler bare en .exe

ANYbody?

Shhh, med kommentarer omkring nyere versioner, Dinero og andre alternativer, tak :-)
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
19. december 2013 - 21:30 #1
Jeg har en liggende. Send din mailadresse til mig
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
30. december 2013 - 12:02 #2
Hva'e skulle jeg ikke have en masse points ?
Avatar billede Nollerkaj Nybegynder
31. december 2013 - 14:07 #3
Done - Har sendt besked med mail. Mange tak :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2014 - 19:17 #4
Hej Karsten jeg er netop stødt ind i samme problem med købt og betalt licens til summasummarum 2.9 som nu er forsvundet da jeg skulle skifte harddisk. Kan jeg måske også få programmet af dig?

Steffen
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
13. august 2014 - 19:27 #5
Send en mail
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2014 - 19:42 #6
steffenarmose@gmail.com
Avatar billede heidilykholt Nybegynder
28. december 2014 - 18:48 #7
Hej Karsten jeg er netop stødt ind i samme problem med købt og betalt licens til summasummarum 2.9 som nu er forsvundet da jeg skulle skifte harddisk. Kan jeg måske også få programmet af dig?
Til@heidilykholt.dk
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
28. december 2014 - 20:19 #8
Hej Heidilykholt.
Hvis du har den gamle harddisk, så kan jeg hjælpe dig

mvh
Karsten
Avatar billede heidilykholt Nybegynder
28. december 2014 - 20:24 #9
Det har jeg, men den lå på en windows på en parrallel desktop på en mac...
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
28. december 2014 - 20:33 #10
Lad os se på det.
Jeg sender lige en mail.
Avatar billede BVH-R Nybegynder
20. marts 2015 - 20:08 #11
Hej jeg mangler også styreprogrammet efter overgang til ny pc
kan du hjælpe mig
Mvh Bent
Avatar billede herman Praktikant
30. januar 2017 - 10:26 #12
Hej Karsten jeg er netop stødt ind i samme problem med købt og betalt licens til summasummarum 2.9 som nu er forsvundet da jeg skulle skifte harddisk. Kan jeg måske også få programmet af dig?

e.malmbirk@email.dk
Avatar billede Flemming Johansen Praktikant
24. april 2017 - 23:43 #13
Hej Karsten...
Hmm Har lige udskiftet min pc til regnskab.. Har summasumarum Version 2.4.5 fra 2004 og har tidligere flyttet allerede installeret mappe fra en pc til en anden..og blot indtastet licensnr på ny.. Men har nu opgraderet PC igen.. men har i mellemtiden kaseret fakturamapper fra 2004, hvor licensnr stod... Programmet kan fint starte op og afvikles, men licens spørger den nu efter.. !! PIS... Har forgæves led i registreringsdatabasen og efter en ini fil der kunne genaktiverer mit program dog uden held... Ved du hvor jeg skal lede...
Vh Flemming
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
25. april 2017 - 14:50 #14
Registringsnøglen til SummaSummarum 2.9 og før ligger i registerringsdatabasen, efter 2.9 ligger den i mappen "brugerdata".
Avatar billede Flemming Johansen Praktikant
25. april 2017 - 22:56 #15
Hej Karsten..
Jeg har ledt som en gal på min gamle pc via regedit, men kan ikke finde det... Hvad skal jeg specifik søge efter ??

Vh Flemming
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
27. april 2017 - 09:30 #16
hkcu/software/stones software
Avatar billede Asger H. Praktikant
07. september 2017 - 14:32 #17
Hej Karstenjeg er stød på samme problem med summe som de andre dog i version 3.8 kan du hjælpe mig ?
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
07. september 2017 - 23:38 #18
Asger, jeg er ikke helt sikker på hvad du vil?
Avatar billede Asger H. Praktikant
08. september 2017 - 06:43 #19
Min harddisk er gået i stykker og nu kan jeg ikke finde hente summa summarum programmet nogen steder, så jeg mangler selve installationen af programmet
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
08. september 2017 - 10:10 #20
Desværre.
Avatar billede jack_frost Praktikant
13. september 2017 - 14:08 #21
Hej med jer (eller dig Karsten) :D

Jeg har geninstalleret Summa, men den vil ikke godtage min registrering. Den siger "Skriv det PRÆCIS...." - men hvis jeg skifter til en anden udgave end den jeg har købt licens til (f.eks privat) og trykker på "Registrer" siger den, at det indtastet registreringsnummer høre til Proffesional udgaven.

Så hvis den ved at det er til pro udgaven, må infoen vel være korrekt?
Avatar billede jack_frost Praktikant
13. september 2017 - 14:25 #22
Jeg har fundet Regedit filen og mit licens. Kan det være fordi at Ver. jeg har nu er nyere end den version jeg havde da jeg registreret?

Jeg har nemlig to licens, en til ver. 2 og en til ver. 3. Og ligenu har jeg forsøgt at installere Summa ver. 3 på den maskine med Ver. 2 licensen.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
13. september 2017 - 16:48 #23
Husk at gemme jeres version 2 eller 3 registringsnumre til senere brug efter 28 februar næste år. Det kunne være at I fik brug for dem.
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
13. september 2017 - 22:28 #24
Jack frost du skal installere den version der passer til din registreringnøgle.
Avatar billede Finn A Praktikant
24. oktober 2017 - 19:31 #25
Hej Karsten

Jeg har fået ny computer og skal finde et sted at downloade Summa 3.8. Har du et tip til det.?  Jeg har koder m.v.

Finn A
Avatar billede Brian Ovesen Praktikant
11. februar 2018 - 18:57 #26
Hej Karsten
Jeg har skiftet PC og kan nu ikke finde mit installationsprogram til min ver. 2.9 nøgle.
Kan du evt. også hjælpe mig?
brian@gofod.dk
mvh. Brian
Avatar billede Jesper K Praktikant
22. maj 2019 - 15:57 #27
Hejsa, jeg har som flere af de øvrige netop skiftet PC og står pludselig og kan ikke finde mine licensoplysninger. Jeg har købt og betalt en Enterprise 3 vers. og bruger det kun til årsregnskab nogle få dage om året, så vil meget gerne undgå at betale for e-conomics, Dinero eller andet, da Summa Summarum fungerer glimrende som det er.

Kan nogen hjælpe??

MVH
Jesper
Avatar billede Jesper K Praktikant
22. maj 2019 - 16:00 #28
Suppl info:
Jeg ved at jeg har haft reg. nr. info på en email, men jeg aner ikke hvad jeg skal søge efter. Måske nogen ved fra hvilket domæne disse blev sendt ud, så man kan spec sin søgning i en alt for stor mailbox....? :-)
Avatar billede Jesper K Praktikant
22. maj 2019 - 16:05 #29
PROBLEM LØST - kvitt. mail fundet.... :-)
Avatar billede Jokke Praktikant
15. maj 2020 - 12:02 #30
Hej Karsten
Har du version 3.3.5 af SummaSumarum regnskabsprogrammet?
Jeg her kommet i knibe med en PC som er gået ned og som skal have installeret SummaSumarum igen.
Avatar billede boeggild Praktikant
12. januar 2021 - 23:58 #31
Hej alle. Jeg tillader mig lige at genoplive denne gamle tråd. Er der én af jer der har mulighed for at sende en kopi af version 2 .exe filen til mig? kasper@boeggild.dk
Avatar billede Henrik Praktikant
03. marts 2021 - 18:09 #32
Jeg er desværre kommet i samme situation med Summa 2.9.7

Hvis en venlig sjæl vil hjælpe.

henrik@hjteknik.dk
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
03. marts 2021 - 18:24 #33
Hvis du stadig har adgang til den gamle pc eller harddisk så kan jeg måske hjælpe.
Avatar billede boeggild Praktikant
03. marts 2021 - 18:35 #34
Jeg har version 2.9.4 liggende, hvis det kan hjælpe dig.
Avatar billede Runejacobsen Praktikant
10. januar 2022 - 09:24 #35
Hej, jeg er interesseret i at afprøve Summa Summarum. Derfor vil jeg gerne købe en licens. Tidligere har jeg fået oplyst at indtil version 3.8.3 bør jeg kunne få programmet til at fungere hvis den gamle ejer giver mig en system backup med et tomt regnskab. Med venlig hilsen, Rune