Avatar billede grantun Praktikant
20. december 2013 - 01:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer till Foto/video redigering

Hej
Måske et nemt spørgsmål?
Nogle ideer på gode computere til professionel billede redigering og lidt film redigering?
Selvfølgelig refleks fri skærm, hvad mere?
Giv nogle gode bud-og fortel hvorfor lige den. Den må gerne koste penge, det er underordnet....
20. december 2013 - 09:25 #1
www.eksperten.dk/spm/989280 ???

---

Psssst: Hvad med at følge op/afslutte dine tidl. spørgsmål ->
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/grantun

www.eksperten.dk/faq
Avatar billede grantun Praktikant
20. december 2013 - 11:55 #2
du har ret den forsvann for mig--jeg lukker denne :) tak du må gerne få
Avatar billede cjep Nybegynder
26. december 2013 - 11:13 #3
Prøv at se på mm-vision.dk - deres Vision stationære er meget gode og kan skræddersyes præcis til dine behov. Bemærk garanti og service - der er rent faktisk et fysisk værksted du kan tage ud og få lavet tingene hos.