Avatar billede jalle88 Nybegynder
21. december 2013 - 00:38 Der er 3 kommentarer

RAM

Hej.
Jeg har lige fået ny computer.
Og den har kørt upåklageligt, men...... På et tidspunkt begyndte den at sige at den brugte 100% af min Lagerdisk + 7 gb ud af mine 8 gb RAM sååååå...... Ville lige høre efter hjælp :)ps: Den kører League of legends med 60 fps hvor den før kørte med 160 fps
21. december 2013 - 00:55 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---
Avatar billede jalle88 Nybegynder
21. december 2013 - 01:01 #2
Windows 8* :)
Avatar billede 220661 Ekspert
21. december 2013 - 08:31 #3
Hvor meget har du til at starte sammen med Windows?
Kan du evt rydde ud her?
Kan du i joblisten lokalisere hvilken der specielt er synderen i det store forbrug af ram?
Formoder du har masser af plads på disken, og at disken kun bruges 100% fordi du kører tom for ram. Men tjek lige hvor meget plads du har.