29. december 2013 - 00:55 Der er 4 kommentarer

C: Recovery

Jeg har haft afinstalleret mit windows 8, og har nu installeret det igen, og der virker også fint nok, indtil efter et kort stykke tid, hvor jeg har fået installeret en række standardprogrammer, og så er der pludselig ikke mere plads. Jeg opdagede det ved jeg var ved at høre nogle sange på spotify, og så gad den pludselig ikke spille flere sange på min computer. Når jeg så går ind i "Denne Computer", står der, at der i det drive der heddder "C: Recovery" er 6 mb leddig plads, mens der i et drive der hedder "Local Disk E" er hele 680 gb ledig plads. Hvordan kan det være og hvordan får jeg lige det fikset? :)
Avatar billede kurt54 Ekspert
29. december 2013 - 01:28 #1
Jeg tror du har installeret på den forkerte partion (drev). Mange PCer leveres med et stort C-Drev og et meget mindre Recover Drev.
Installerer du så på den forkerte partion - bliver den C-drev og må så finde et andet Drevbogstav til det tidligere C-drev. Mange medion leveres med stort C-drev og så måske 50 giga recover drev med filer tilgendannelse. Foruden liger der så et bibliok Drivers med ja drivers. Et  bibliotek Tools -med installationsfiler til de ekstra programmer der er installeret.
29. december 2013 - 11:01 #2
Lyder som en ganske god grund, skulle i hvert fald vælge et drive, da jeg installerede windows igen, men hvordan får jeg så installeret windows på det rigtige drive?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2013 - 11:12 #3
Normalt er Disk 0 Partition 1
Ps. du skal ikke selv sende som svar
http://gratisupload.dk/vis_billede/702068/
29. december 2013 - 17:05 #4
Ups :)
Men er der nogen der aner hvordan jeg får det til at fungere igen? :)