Avatar billede darrich Novice
29. december 2013 - 09:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

To DNS domains, en server med http service og stjerne certifikat

Kan i hjælp med nedenstående.

Jeg skal koble en server på aalxxdb02, fuld: aalxxdb02.aal.it.dk, som skal have en service adresse http://login-xxx.nja.dk
med et stjerne certifikat *.aal.it.dk

DNS domain 1: nja.dk

DNS domain 2: aal.it.dk
(AD domain)

Hvordan gør jeg det?
Avatar billede repox Seniormester
29. december 2013 - 13:52 #1
Det kan du ikke. Certifikatet gælder kun det domæne du har købt det til.
Avatar billede darrich Novice
30. december 2013 - 06:32 #2
Cname record på aalxxdb02.nja.dk til redirect tl aalxxdb02.aal.it.dk burde det ikke du?
Har ikke prøvet det før.
Avatar billede darrich Novice
30. december 2013 - 06:34 #3
Altså hvis det så er med stjernecertifikat  på aal.its.dk
Avatar billede repox Seniormester
30. december 2013 - 22:40 #4
Nej, du vil blot få at vide at certifikatet på nja.dk matcher et andet domæne og derfor kan forbindelsen ikke valideres som sikker.

Et SSL certifikat kan kun bruges på det tilknyttede TLD det er købt til.
Avatar billede darrich Novice
10. januar 2014 - 21:20 #5
Tak info, smid et svar
Avatar billede darrich Novice
03. februar 2014 - 11:32 #6
Lukker